Wednesday, July 5, 2023

Testimoni buat GCA (Pajakan Online E-Rahnu) di Quantum Metal


PERLU KE BUAT GCA?

Jawapannya adalah :

- Perlu untuk orang yang penat bekerja tetapi takda simpana.. saban bulan gaji masuk tapi tak sempat melihat hasil macam kami.. semua habis bayar komitmen bulanan 👀

Berbaloikah buat GCA (Pajakan ERahnu Online ni) ??

- Hari ni, asbab GCA.. keluarga kecil saya di KL sudah mampu mencapai setengah kilo emas (504g ++) dalam bayar komitmen & belanja harian bulanan keluarga kami macam biasa.. Kami buat GCA dulu baru belanja.. Jadi Kami ada bekap emas di belakang. Alhamdulillah.

Betul ke boleh untung buat GCA?

- Sudah 2 transaksi yang saya test jual ketika harga LME 66 dan sudah dapat profit melebihi force saving. Maka, bersemangatlah lagi menggunakan fasiliti GCA ini.

Kesimpulan?

- GCA adalah long term, hasil GCA sis plan guna lagi 5 tahun sejajar dengan kenaikan nilai emas ketika itu. GCA ni dia buat sis rasa jd manusia yang x mengecewakan bila penat kerja & bila dapat duit gaji kita, ada emas sudah di belakang nya.

Tips dan Teknik?

- Bayangkan berapa banyak kita rugi emas kalau x buat GCA saban masa. Ikot budget saja. Tak mampu semua gaji, gcakan separuh. X mampu separuh, min RM150 kan ada. Dari xde langsung.

Apa beza dengan beli EMAS FIZIKAL- Pajak Vs GCA?

- Sama je kalau sishan dapat gaji, sishan beli emas kat kedai emas fizikal. Kemudian, berjalan masuk cari ArRahnu & pajak terus emas. Duit dapat, emas tersimpan rapi. Tapi upah simpan 11% GCA 3.5% je setahun. 

Emas pula mungkin akan dilelong kalau 6 bulan tak pergi bayar bunga² cinta..renew surat.. nak pula time tu harga emas menjunam :(( Semua ini diatasi dengan kemudahan GCA, tiada emas dilelong.. tiada WAJIB RENEW yuran pengurusan yang rendah & PEMILIKAN EMAS INI ADALAH 100% MILIK KITA.

Tak boleh guna semua 

Jangan tinggal semua.

Ubahsuai dari perkongsian- Sis Han Qamar

#Emasbiz #emasmaster #JutawanSAE 

#Lovva #Majraha #Herys #Luver9 

#Quantummetal #QMGold #Consultant 

#DaftarQM #GSA #GCA #GAE

🪄🔑🪄

DAFTAR PERCUMA QM GOLD ACC (GSA)

Klik di sini bit.ly/freeregisterqm

Whatapps Admin: https://wa.link/x4q5ja

Info lengkap Quntum Metal sila ke Group Telegram : 

https://t.me/QMSharing


No comments:

Post a Comment

Komen


Sila ambil maklumat :) Dont Forget to Follow..

Subscibe Here