Sunday, November 14, 2010

Kenyataan Tokoh-tokoh terkenal berkenaan Stormreaders Network


-Ustaz Zahazan Mohamed  
Penasihat Syariah Stormreaders Network Sdn Bhd

“Sudah sampai masanya kita bangun mengembangkan ekonomi umat Islam melalui perniagaan dan perniagaan menyebar bahan penerbitan bahan bacaan seperti buku ini mempunyai potensi yang sangat luas untuk menguasai pasaran kerana ianya antara media tertua dalam tamadun manusia” -

Buku Online
Ustaz Zaharuddin Abd Rahman
Pakar Muamalat Islam
Penasihat Syariah Stormreaders Network Sdn Bhd


"Banyak MLM di pasaran rata-ratanya dimiliki oleh orang BUKAN ISLAM, tetapi kebanyakan ahli yang menyertainya dan bertungkus lumus adalah terdiri dari saudara-saudara kita yang beragama ISLAM. Segelintir mereka tidak mengambilkira atau mementingkan soal hukum-hakam berhubung kesahihan urusniaga yang dijalankan sedangkan aspek halal-haram ini amat penting dalam bab pencarian rezeki/harta. Stormreaders yang ditubuhkan dan dimiliki 100% oleh usahawan ISLAM, adalah sebagai satu alternatif khusus untuk umat ISLAM menceburi bidang MLM dan seterusnya mengaut keuntungan dan kekayaan dari sumber yang sahih dan jelas."

   Tahukah anda apa itu Stormreaders Network..?


Stormreaders Network
(SR)adalah anak syarikat Telaga Biru Sdn Bhd,
penerbit bahan2 ilmiah seperti buku2 agama, motivasi serta CD dan VCD. SR ini merupakan satu syarikat yang menjual bahan2 ilmiah ini secara MLM.

YURAN PENDAFTARAN SEBANYAK RM90 SAHAJA UNTUK MENJADI AHLI STORMREADERS DAN ANDA AKAN MEMILIKI :-


1.KAD KEAHLIAN STORMREADERS

# INSURAN TAKAFUL = RM20,000.00.

# KHAIRAT KEMATIAN= RM3,000.00.

2.LAMAN WEB E-STORE PERIBADI (CTH : KEDAI ONLINE)

3. SISTEM E-NET.

4.KIT PERMULAAN PERNIAGAAN.

 *ANDA AKAN MENIKMATI KEUNTUNGAN 20% DENGAN SETIAP JUALAN DI E-STORE ANDA


 - Dato’ Ismail Kamus
“Saya sudah meneliti di serata dunia. Perniagaan STORMREADERS ini bukan sahaja berpotensi tinggi di negara kita malah kalau sampai ke negara Arab, ianya akan menjadi satu pelan perniagaan yang bervolume tinggi dan berpotensi untuk dikembangkan”


"Stormreaders yang diwujudkan ini adalah untuk membina usahawan ataupun orang-rang Islam yang BERILMU, BERIMAN, BERAMAL DAN BERHARTA... kerana inilah yang disuruh oleh agama kita"




Ustaz Wan Akasyah
Penulis Buku & Personaliti TV


 "Bagi saya, perniagaan MLM Stormreaders adalah sesuatu yang unik kerana jarang kita mendengar perniagaan MLM dilakukan untuk bahan-bahan ilmiah. Bukan sahaja menjana pendapatan melalui perniagaan, tetapi juga dapat menyebarkan ilmu dari Buku-buku Terbaik karangan tokoh-tokoh hebat  dan sudah pasti bahan-bahan ilmiah yang dihasilkan adalah berkualiti."

Irfan Khairi
Jutawan Perniagaan Internet





Berdakwah dan jana Pendapatan bersama kami

Joint Us



No comments:

Post a Comment

Komen


Sila ambil maklumat :) Dont Forget to Follow..

Subscibe Here